06.05 ІНФОРМАТИКА 8 клас

Доброго дня, шановні ліцеїсти!
Запрошую на урок інформатики з теми 
Розв'язування компетентнісних задач

Сьогодні на уроці ми спробуємо дізнатися про таке поняття як компетентність, з етапами розв'язування компетентнісних задач складемо тес та виконаємо проєктну роботу
Хід уроку
1.   Ознайомитися з предметом вивчення ( передивитися презентацію)
2.   За підручником с.266-267 п 8.1 прочитати 
3.   Скласти тест за постланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf5iKLBEPs2xk1qDintpwl5Lt2OMqMk4dVeUUU8gVquOJzvEQ/viewform?usp=sf_link , або, що бачимо на цієї сторінці
Інформаційно-комунікаційні технології: Яким би було життя людини ...
4.  В рамках цієї теми, пропонується розв'язати наступну задачу. 
Карантин змушує змінювати звичайні процеси в навчанні ліцеїстів. Карантин - це не канікули і виконання програм відбувається шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання. Ті ліцеїсти, які відповідально відносяться до опанування знань та тренувань, контролюють власний режим дня. Це і режим роботи, режим харчування, дотримання заходів профілактики, режим фізичного навантаження.  Ми вважаємо, що кожний з вас є відповідальним, щодо особистого розпорядку дня. Розпорядок дня – це те, що дає почуття безпеки. Тобто лягати спати і прокидатись у той самий час, снідати, обідати й так далі. Звісно, у режимі карантину відтворити його на 100% буде складно, але треба постаратись зберегти основні пункти. Тому пропонуємо розв’язати задачу. 
"ЯК ефективно я витрачаю час під час КАРАНТИНУ". Використовуючи всі вам відомі засоби ІКТ скласти особистий режим дня. Довести, що саме такий режим є ефективним. Візуалізуйте свій розв’язок, відео, або фото

Надійшли розв’язок задачі вчителю

 Будьте здорові!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

30.03 ІНФОРМАТИКА 10 клас

07.04 ІНФОРМАТИКА 9 клас

14.04 ІНФОРМАТИКА 9 клас