06.05 ІНФОРМАТИКА 8 клас
Доброго дня, шановні ліцеїсти!
Запрошую на урок інформатики з теми
Розв'язування компетентнісних задач
Сьогодні на уроці ми спробуємо дізнатися про таке поняття як компетентність, з етапами розв'язування компетентнісних задач складемо тес та виконаємо проєктну роботу
Хід уроку
1. Ознайомитися з предметом вивчення ( передивитися презентацію)
2. За підручником с.266-267 п 8.1 прочитати
3. Скласти тест за постланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf5iKLBEPs2xk1qDintpwl5Lt2OMqMk4dVeUUU8gVquOJzvEQ/viewform?usp=sf_link , або, що бачимо на цієї сторінці
4. В рамках цієї теми, пропонується розв'язати наступну задачу.
Карантин
змушує змінювати звичайні процеси в навчанні ліцеїстів. Карантин - це не
канікули і виконання програм відбувається шляхом організації освітнього процесу
із використанням технологій дистанційного навчання. Ті ліцеїсти, які відповідально
відносяться до опанування знань та тренувань, контролюють власний режим дня. Це
і режим роботи, режим харчування, дотримання заходів профілактики, режим
фізичного навантаження. Ми вважаємо, що
кожний з вас є відповідальним, щодо особистого розпорядку дня. Розпорядок дня –
це те, що дає почуття безпеки. Тобто лягати спати і прокидатись у той самий
час, снідати, обідати й так далі. Звісно, у режимі карантину відтворити його на
100% буде складно, але треба постаратись зберегти основні пункти. Тому
пропонуємо розв’язати задачу.
"ЯК
ефективно я витрачаю час під час КАРАНТИНУ". Використовуючи всі вам
відомі засоби ІКТ скласти особистий режим дня. Довести, що саме такий режим є
ефективним. Візуалізуйте свій розв’язок, відео, або фото
Надійшли розв’язок
задачі вчителю
Будьте здорові!
Коментарі
Дописати коментар