14.04 ІНФОРМАТИКА 9 клас
ТЕМА УРОКУ Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»
Сьогодні на нас очікує досить не простий урок. Ми з вами завершили всі важливі теми з курсу дев’ятого класу і ряд наступних уроків будемо розв’язувати компетентнісні задачі. Тема сьогоднішнього уроку
«Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»»
Компетентнісні задачі з інформатики — це проблемні завдання з різних галузей людської діяльності, які розв’язують засобами ІКТ.
Для розв’язування задачі вам треба: провести змістовний аналіз реальної ситуації; визначити, які дані відомі, які результати повинні бути отримані; здійснити пошук необхідної інформації та скласти інформаційну модель об’єкта або явища, що розглядається в задачі.
Ваш досвід із використання різних програмних засобів допоможе визначити, в якому програмному середовищі оптимально реалізувати комп’ютерну модель задачі. Результати розв’язування задачі можуть бути подані в різних формах — кількісній, описовій, графічній та ін. Аналіз результатів дасть змогу сформулювати й обґрунтувати відповідь на проблемне питання задачі.
Певні навчальні задачі називають компетентнісними. Мета цих задач, як правило, сформувати в людини уміння використовувати набуті знання на практиці. Значна частина подібних задач не обмежується предметною областю одного навчального предмета, а передбачає застосування знань з інших галузей.
«Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»»
Компетентнісні задачі з інформатики — це проблемні завдання з різних галузей людської діяльності, які розв’язують засобами ІКТ.
Для розв’язування задачі вам треба: провести змістовний аналіз реальної ситуації; визначити, які дані відомі, які результати повинні бути отримані; здійснити пошук необхідної інформації та скласти інформаційну модель об’єкта або явища, що розглядається в задачі.
Ваш досвід із використання різних програмних засобів допоможе визначити, в якому програмному середовищі оптимально реалізувати комп’ютерну модель задачі. Результати розв’язування задачі можуть бути подані в різних формах — кількісній, описовій, графічній та ін. Аналіз результатів дасть змогу сформулювати й обґрунтувати відповідь на проблемне питання задачі.
Певні навчальні задачі називають компетентнісними. Мета цих задач, як правило, сформувати в людини уміння використовувати набуті знання на практиці. Значна частина подібних задач не обмежується предметною областю одного навчального предмета, а передбачає застосування знань з інших галузей.
- Виконати змістовий аналіз формулювання задачі (виділення умови, даних, потрібних для розв’язування задачі, кінцевих результатів).
- Знайти необхідні відомості.
- Побудувати інформаційну модель.
- Вибрати засоби опрацювання даних.
- Опрацювати дані.
- Подати результати розв’язування задачі.
ХІД УРОКУ
1. Оберіть одну із запропонованих тем дослідження:·
Тема: Інформаційне суспільство — розвиток чи занепад?
Мета: з’ясувати позитивні та негативні сторони розвитку сучасного суспільства.·
Тема: Як бути успішним у суспільстві знань?
Мета: з’ясувати вимоги до компетентностей людини в сучасному суспільстві.
2. Для досягнення мети проаналізуйте інформацію, що викладена в мережі Інтернет на відповідну тематику, визначіть основні поняття, цікаві факти зберігши їх у окремий документ Microsoft Office Word.
3. Систематизуйте отримані дані, доповніть власними думками та судженнями й оформіть вихідний матеріал у вигляді реферату на (5-7 сторінок).
4.Створити онлайн документ та збережіть у ньому реферат, надіслати посилання на цей документ. Зверніть увагу на првильність оформлення. Титульна сторінка, зміст, використані джерела
5. Для захисту реферети пропаную записати відео на до 1 хвил. занатацією щодо виконаної роботи.
1. Оберіть одну із запропонованих тем дослідження:·
Тема: Інформаційне суспільство — розвиток чи занепад?
Мета: з’ясувати позитивні та негативні сторони розвитку сучасного суспільства.·
Тема: Як бути успішним у суспільстві знань?
Мета: з’ясувати вимоги до компетентностей людини в сучасному суспільстві.
2. Для досягнення мети проаналізуйте інформацію, що викладена в мережі Інтернет на відповідну тематику, визначіть основні поняття, цікаві факти зберігши їх у окремий документ Microsoft Office Word.
3. Систематизуйте отримані дані, доповніть власними думками та судженнями й оформіть вихідний матеріал у вигляді реферату на (5-7 сторінок).
4.Створити онлайн документ та збережіть у ньому реферат, надіслати посилання на цей документ. Зверніть увагу на првильність оформлення. Титульна сторінка, зміст, використані джерела
5. Для захисту реферети пропаную записати відео на до 1 хвил. занатацією щодо виконаної роботи.
Бажаю успіхів та отримання гарних оцінок щодо опанування запропанованої теми
Коментарі
Дописати коментар