13.03 ІНФОРМАТИКА 8 клас

13.03.2020 (12 група)
Урок. Величини, їх властивості та типи

Для опису об’єктів і процесів у матеріальному світі ми використовуємо величини. З прикладами величин ви стикаєтеся щодня: відстань між будинком і школою, температура повітря тощо. За допомогою величин можна позначити довжину відрізка, площу земельної ділянки, висоту будинку, швидкість пішохода або автомобіля, час обертання планети навколо Сонця. Кожна величина характеризується певним значенням та одиницями, в яких вимірюється це значення, наприклад, швидкість може дорівнювати 80 км/год, відстань — 700 м, а температура — 15 °С.
Поняття величини відіграє важливу роль у науці й відображає можливість фіксувати різні стани деяких об’єктів, зокрема, кількісну сторону проявів навколишньої дійсності. Величина має ім’я та може набувати різних значень із деякої множини допустимих значень. Тип цих значень визначає тип самої величини.



Завдання 1. Розробіть програму для обчислення добутку двох чисел.

1.     Запустіть середовище Lazarus.
2.     Створіть новий проект.
3.     Розмістіть на формі компоненти Label1(умова прикладу), Label2(виведення відповіді) та Button1.
4.     Налаштуйте властивості об’єктів на власний розсуд.
5.     Створіть  процедуру обробки події OnClick для кнопки.
6.     Опишіть змінні A,B,S цілого типу у розділі var створеної процедури.
7.     Додайте команду для обчислення значення змінної S:
    S:=A*B;
8.     Додайте команду для виведення на екран результату у об’єкт Label 2:
Label2.Caption:=IntToStr(S);
9.     Збережіть проект у папку «Завдання 1».
Код процедури:
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var A,B,S: Integer;
begin
    A:=10;
    B:=27;
    S:=A*B;
    Label2.Caption:=IntToStr(S);
end;
Завдання 2. Розробіть програму для визначення периметра  прямокутника за відомими двома сторонами.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

14.04 ІНФОРМАТИКА 9 клас

07.04 ІНФОРМАТИКА 9 клас

30.03 ІНФОРМАТИКА 10 клас