24.03. МАТЕМАТИКА 11 клас

Урок. Раціональні вирази. Алгебраїчні рівняння.(продовження)
Хід уроку

1.   Передивитися відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=9FP1neLuHXw
2.   Зробити міні конспект з прикладами
3.   Скласти тест(що додається у форматі pdf)
Розв’язки всіх завдань записати у зошиті
4.   Надіслати листа з особистої скрині на мою пошту kirimys@ukr.net у форматі таблиці

Запитання
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Відповіді


















Для тих хто хоче отримати додатковий бал - творче завдання!
МОЯ КАРТА ЗНАНЬ з математики,  на якій висвітлені наступні аспекти знань сучасної людини:
  • що я знаю про математику
  • що я знаю з математики
  • що я вмію робити з математики
  • де я бачу математику навколо
  • як я застосовую математику у своєму житті
  • чому математика необхідна
  • чому я люблю математику
  • хто дружить з математикою
  • штучний інтелект + математика
  • світ без математики
МАЛЮЄМО,РОБИМО написи, поєднуємо різні об’єкти, коментуємо картинки, показуємо, розвязуємо
Бажаю всім успіхів!
З повагою Т.В.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

14.04 ІНФОРМАТИКА 9 клас

07.04 ІНФОРМАТИКА 9 клас

30.03 ІНФОРМАТИКА 10 клас