12.05 ІНФОРМАТИКА 8 клас

Доброго дня, шановні ліцеїсти!

Запрошую на урок інформатики. 
На цьому тижні ми знайомимося з таким поняттям, як проєкт; досліджуємо інформаційні ресурси; спілкуємося в чаті; беремо участь в онлайн-марафоні.
Найактивніші учасники тижня отримають бонусні додаткові бали з інформатики.
Тема уроку. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика»
Хід уроку
1. Ознайомитися з теоретичним матеріалом
2. Взяти участь у роботі над проєктом «Роль всесвітньої мережі Інтернет у нашому житті» 
   Етапи роботи над проектом на прикладі проекту «Роль всесвітньої мережі Інтернет у нашому житті».
    Мета проекту:
    - дослідити, яке місце займає Інтернет у нашому житті;
    - дізнатись, які небезпеки та можливості приховує в собі мережа;
    - підготувати рекомендації для активних користувачів Інтернету.
    Тривалість проекту: 2 уроки. 
3. Для ефективної роботи над проєктом пропонується взяти участь в безкоштовному онлайн марафоні 15 - 20 травня з теми  ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА: ЯК КОНТЕНТ СТАЄ ВІРУСНИМ за посиланням. 

Історія розвитку мережі Інтернет - Інтернет і наше життя
ТЕОРІЯ
    Успіх у сучасному світі багато в чому визначається здатніс­тю людини проектувати своє життя: визначати далеку і найближчу перспективу, знаходити і залучати необхідні ресурси, намічати план дій та оцінювати досягнення поставлених цілей.
    Проект являє собою самостійне доскональне вирішення певної про­блеми з презентацією результатів роботи.
    Навчальний проект — спільна навчально-пізнавальна, дослід­ницька, творча або ігрова діяльність учнів-партнерів, що має спільну мету, узгоджені методи, способи діяльності, спрямована на досягнення спільного результату з розв’язування певної проблеми.
    Виконання проекту на уроках інформатики дозволяє не тільки опа­нувати комп’ютерні технології, але й навчитися прийомам самостійної роботи від вибору теми до постановки цілей, від народження гіпотез до розробки алгоритму та створення готового електронного продукту.

    Які бувають проекти
    Розглянемо деякі види навчальних проектів.
    - Практико-орієнтований проект націлений на соціальні інтереси учасників проекту або зовнішнього замовника. 
    - Дослідницький проект за структурою нагадує наукове дослі­дження. Він включає обґрунтування актуальності обраної теми, визначення завдань дослідження, висунення гіпотези з подаль­шою її перевіркою, обговорення отриманих результатів. При цьому використовуються методи сучасної науки: лабораторний експери­мент, моделювання, соціологічне опитування й інші.
    - Інформаційний проект спрямований на збір інформації про якийсь об’єкт або явище з метою її аналізу, узагальнення та подання для широкої аудиторії (публікація в ЗМІ, зокрема в Інтернеті).
    - Творчий проект передбачає максимально вільний і нетрадицій­ний підхід до подання результатів. Це можуть бути літературні альманахи, театральні вистави, спортивні ігри, відеофільми тощо.
    - Рольово-ігровий проект. Учасники беруть на себе соціальні ролі або ролі літературних чи історичних персонажів з метою відтворення че­рез ігрові ситуації різних ситуацій соціальних або ділових відносин.

    Робота над проектами проходить в кілька етапів:
    1. Підготовка до роботи над проектом.
    2. Вибір теми.
    3. Постановка мети і завдання проекту.
    4. Пошук інформації для проекту.
    5. Виконання завдань проекту.
    6. Підготовка до захисту проекту.
    7. Презентація (захист) проектів. Аналіз результатів проектної роботи.
Зробимо висновки: робота над проектом дозволяє вам спробувати свої сили, перевірити знання і показати публічно досягнутий резуль­тат. Це діяльність, спрямована на розв’язування цікавої проблеми, що носить практичний характер, має важливе прикладне значення. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

30.03 ІНФОРМАТИКА 10 клас

07.04 ІНФОРМАТИКА 9 клас

14.04 ІНФОРМАТИКА 9 клас