Публікації

28.04 МАТЕМАТИКА 11 клас

Зображення
Запрошую на урок математики з теми Повторення навчального матеріалу з теми КУТИ Хід уроку 1. За посиланням повторити основні теоретичні запитання 2. Скласти тест з 12 запитань, 2 завдання мають відкриту відповідь 3. Термін виконання обмежений лише тижнем 4. Для отримання гарної оцінку розв'язок завдань здійснити у зошиті

28.04 ІНФОРМАТИКА 9 клас

Зображення
Запрошую на урок інформатики з теми Розв’язування компетентнісних задач Хід уроку 1. За підручником ознайомитися з проблематикою п.10.1  за посиланням 2. Розв’язати одну із 12 запропонованих задач 3. Термін виконання обмежений лише тижнем 4. Підготуватися до тест контролю з цього питання п.10 , що буде проходити під час наступного уроку, через тиждень  з 11.30 і розрахований лише на 30 хв.

27.04. Інформатика 10 клас

Зображення
Тема уроку. Тематичне оцінювання з теми  Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації Хід уроку з 12.00 до13.00 будевідкрито доступ до онлайн тестування, яке буде складатися з 24 запитань. Посилання н6а ТЕСТ-контроль буде надіслана у вайберчат групи Для успішного складання тесту повторити основні поняття теми за посиланням Бажаю успіхів

24.04 Інформатика 8 клас

Зображення
Доброго дня, шановні ліцеїсти! Запрошую на урок інформатики з теми  Створюємо колаж он-лайн Сьогодні на уроці ми спробуємо дізнатися про таке поняття як колаж, з історією дослідження колажів та виконаємо проєктну роботу Хід уроку 1.   Ознайомитися з предметом вивчення за посиланням http://kmbu.com.ua/?p=1449 2.   Передивитися відео за посиланням https://youtu.be/vhovAakVw6U 3.   Пошукати самостійно в Інтернеті цікаву інформацію з теми уроку (цікаві факти, фото, відео)

21.04 ІНФОРМАТИКА 9 клас

Зображення
Всім ліцеїстам доброго дня! Сьогодні 21.04 / Працюємо дистанційно.  Урок. Розв’язування компетентнісних задач з теми «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» Хід уроку Пояснення Компетентнісні задачі з інформатики можна розглядати як  тип технологічних задач, для яких обов’язковим є застосування ІКТ, як  засобу розв’язування.  Під задачею розуміється система, обов‘язковими компонентами якої є опис технологічної ситуації з опорою на раніше  засвоєні технологічні знання чи особистий досвід учня, та  вимогу, тобто опис шуканого, обо‘язковими елементами якого виступають: - запитання, спрямовані на виявлення вже сформованих чи набуття нових технологічних знань; - завдання, що містять вимоги щодо виконання технологічних операцій. Розв’язування компетентнісних задач зазвичай передбачає сім етапів діяльності учнів: Ø     визначення , ідентифікація даних: учень  розуміє умову задачі, правильно  ідентифікує поняття, д...

21.04. МАТЕМАТИКА 11 клас

Зображення
Всім ліцеїстам доброго дня! Сьогодні 21.04 / Працюємо дистанційно.  Урок. Похідна та її застосування . (повторення) Хід уроку 1.    Передивитися відео за посиланням, це низка відео уроків з цієї теми. Відео перше: похідна - це функція тренер https://www.youtube.com/watch?v=tngeoE2h1JA Відео друге: похідна + розв’язок   https://www.youtube.com/watch?v=WH1YN2sKsOg Відео третє: застосування похідної https://www.youtube.com/watch?v=HFePeVBGTl8

17.04. ІНФОРМАТИКА 8 клас

Зображення
УРОК ІНФОРМАТИКИ Тема.  Розв'язування компетентнісних задач Компетентнісні задачі з інформатики — це проблемні завдання з різних галузей людської діяльності, які розв’язують засобами ІКТ. Для розв’язування задачі вам треба: провести змістовний аналіз реальної ситуації; визначити, які дані відомі, які результати повинні бути отримані; здійснити пошук необхідної інформації та скласти інформаційну модель об’єкта або явища, що розглядається в задачі. Ваш досвід із використання різних програмних засобів допоможе визначити, в якому програмному середовищі оптимально реалізувати комп’ютерну модель задачі. Результати розв’язування задачі можуть бути подані в різних формах — кількісній, описовій, графічній та ін. Аналіз результатів дасть змогу сформулювати й обґрунтувати відповідь на проблемне питання задачі.