Публікації

31.03 ІНФОРМАТИКА 9 клас

Зображення
УРОК. Використання онлайн-систем конструювання сайтів Добрий день шановні ліцеїсти! Сьогодні починаємо вивчати нову тему. Передивіться презентацію, уважно прочитайте завдання і приступайте до виконання практичной частини уроку. Виконані завдання надішліть мені на пошту kirimys@ukr.net до 06.04.2020. Будьте здорові. З повагою Тетяна Василівна Презентація            Робота з комп'ютером Як створити веб-сайт у мережі ? Окрім мови розмітки HTML для створення сайтів також можна використовувати онлайн-системи. Розглянемо процес створення сайта в Інтернеті на прикладі сервісу Google Сайти . 1.      У вікні браузера відкрийте головну сторінку пошукової системи Google . Увійдіть у власний акаунт, скориставшись кнопкою Увійти . Оберіть інструменти Інші продукти Google й у списку додатків оберіть послугу Сайти . 2.      На даний час доступно...

31.03. МАТЕМАТИКА 11 клас

Зображення
Урок.  Числові нерівності та їх властивості .   Лінійні, квадратні нерівності Хід уроку Передивитися відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=tRrGH4RtxIk Зробити записи 5 прикладів, що для вас є найбільш складними. Скласти тест що додається у форматі jpg

30.03 ІНФОРМАТИКА 10 клас

Зображення
Урок 2. Ілюстрація. Цифрове мистецтво. Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди. Хід уроку 1. Переглянути навчальну презентацію 2. Опрацювати опорний конспект на цій веб-сторінці за посиланням http://urokinform123.blogspot.com/p/blog-page_76.html 3. Виконати практичні завдання, що розміщені нижче презентації та надіслати виконані роботи у зручному для вас форматі ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Завдання 1 Закінчіть речення Різновид мистецтва, назва якого походить від грецького слова, що в перекладі означає «пишу, дряпаю, малюю» - це … Завдання 2 Встановіть відповідність між зображення та видом графіки Завдання 3 Визначити види графіки і підпишіть малюнки Завдання 4 Метод Колаж «Модно це …» Створити свій власний колаж,  обравши власне гасло Завдання 5 Кластер «Цифрове мистецтво» Заповнити схему, після опрацювання теоретичного матеріалу

27.03 ІНФОРМАТИКА 8 клас

Доброго ранку, ліцеїсти І курсу!  Вас вітає вчитель інформатики, Тетяна Василівна! Хочу похвалити всіх хто попрацював у доповненої реальності. Проєкти получилися цікавими.  Тема уроку присвячена генератору практичних завдань . Хід уроку. 1. Відкрити інтернет сторінку сайту за посиланням 2. Ознайомитися з головною сторінкою сайту . Дізнатися, які ресурси пропонують автори сайту. 3. Зареєструватися на сайті та активізуватися через посилання, що прийде на вашу поштову скриньку. 4.Опрацюва практичне завдання КРОСВОРД. 5. Створити кросворд з теми Світ навколо мене з 12 слів. До кожного слова підібрати запитання. Зберегти кросворд у pdf форматі і надіслати мені на електронну адресу, або в лічку.

24.03.ІНФОРМАТИКА 9 клас

Урок.  Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів. Опитування з використанням онлайн-форм. Хід уроку. 1 Ознайомитися з теоретичним матеріалом за допомогою презентації 2.Виконати спільну проєктну роботу Створіть команду (2-4 учня). Оберіть одну з навчальних тем з математики, української літератури, географії, історії і створіть тест на 12 балів, якій містить 6 питань з 1 правильним варіантом відповіді, 4 питання з декількома правильними варіантами і одне, або два питання з короткою відповіддю.

24.03. МАТЕМАТИКА 11 клас

Зображення
Урок. Раціональні вирази. Алгебраїчні рівняння.(продовження) Хід уроку 1.    Передивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9FP1neLuHXw 2.    Зробити міні конспект з прикладами 3.    Скласти тест(що додається у форматі pdf ) Розв’язки всіх завдань записати у зошиті 4.    Надіслати листа з особистої скрині на мою пошту kirimys @ ukr . net у форматі таблиці Запитання 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Відповіді

23.03 ІНФОРМАТИКА 10 клас

ДОДАТКОВИЙ МОДУЛЬ 10-11 клас. Графічний дизайн. Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації Опрацьовуємо нову тему. УРОК. Історія графічної культури. Дизайн і його тенденції. ХІД УРОКУ Переглянути навчальну презентацію Виконати практичне завдання Опрацювати опорний конспект на цій веб-сторінці Виконати тест! після виконання практичного завдання буде надано доступ!